Pitkästäaikaa tuntuu taas et tekis mieli kirjottaa..lyhyes ajas on tapahtunut mieletön määrä asioita,jotkut niistä on tuottanut iloa jotkua kaikkea muuta.Siinä varmasti päälimmäinen syy siihen miksen ole tänne pahemmin ehtinyt kirjoitella.Olen nyt himas, oon aika paljo miettiny et mikä saa ihmiset tekee tiettyjä asioita,siis esim,valehtelemaan ja pettämään.Kun nykyään tuntuu et kaikki on niin kaveria,mut kummiski pettää heti kun tilaisuus tulee..muutenki oon kyllästyny olee se porukan hauskuuttaja jolle on ihan sama et oonko mä jonkun mielestä pissis.Semmonen on aika vähäpätöstä verrattuna siihen et kuinka paljon oikeesti sattuu toisen ihmisen pettäminen.
Oon aikasemmin kirjoittanu tänne et sovin riitani parhaan ystäväni kanssa 9kk:n jälkeen,samalla menetin myös toisen erittäin tärkeän henkilön,joka on aina ollut tärkeä osa elämääni,aina ei voi voittaa.Muo harmittaa se et siin kävi niin,tiedän et kyseisellä henkilöllä on oma vahva näkemys meidän välirikon syistä,et juttu on kokonaan mun vikaa,mut emmä enään aio ottaa vastuuta ihan kaikesta,varsinkaan kun kyse on tälläisestä asiasta,omasta mielestäni yritin asiaa hoitaa,se ei vain hoitunut.On jännä kuinka nopeesti kaikki voi mennä perseellee,henkilö ketä rakastaa,kenen puolest olis valmis tekee mitä vaan onkin yhtäkkiä se ketä vihaa eniten,ja ei emmä tällä tarkota että mä vihaisin tätä tyyppiä,mut en voi sanoa että häntä enään rakastaisinkaan.Ja tiedän myös,että hänellä on omat vahvat mielipiteensä minusta,ja se on itseasiassa ihan ok,hän ei ole missään vaiheessa osoittanut kypsyyttä aiheesta keskusteltaessa.Nonii,nyt meneee ihan läpätykseks..kaikki järjestyy kyllä,toivon niin!=) Nyt on vaan kaikkee semmosta mistä stressaa ja näin,mut hei,joulu tulossa ja muuta ihanaa<3
Halauksin N:nne<3
Kommentit