Aivan ihanaa,nyt on vast tiistai,mut ootan viikonloppua milettömästi.Lahteenlahteen ja lahteen,rakastan sitä paikkaa,emmä sillä etten viihtyis tääl Artjärvel,mutten kiellä etteikö tää meidän muutto ois ollu aika sokki,siis kun oon asunu lahes koko elämäni ja sit yhtäkkiä mutsi sanoo et muutetaan artjärvelle,nii kyl sillo alko tuskan hiki pikkasen nousta.Itseasias siitä halusinkin kirjottaa,kuinka mul on tääl asiat tosi hyvin,eka aattelin et voihan vittu,mut raahataan sinne kaikenlaisten lehmien sun muitten sekaan,ja et tääl ei oo ketää muita mun ikäsiä,pelkkii mummoi vaan.Mut yllätysyllätys tääl olikin muita:P Ja sillee,siis olin tosi positiivisesti yllättyny sit kumminki loppupelis,enhän mä sillee ekana puolenatoista vuotena ollu tääl kun nukuin just yöt,aina tultii himaa tosi myöhää ja aamul lähettii takas Lahtee jo joskus seittemält,talvel jopa aikasemmi,kun olin siel koulus,Nyt ku aattelee,nii olin vitun tyhmä kun en jo seiskalla tullu tänne Porlammille,mut se on nii vaikee kirjottaa,siis en sillo ois missään nimessä vaihtanut kouluu,en ikinä,mutsi joskus harvoin hieman yritti keskustella asiasta mut aina teilasin sen ehdottelut jo iha alus.Viel viime keväänäkin olin vähä sillee et en mä sinne mee ym,mut lopulta suostuin siihen et käytäis tutustumas siel,no sit me käytii,niitte opo oli hieman hilpeä tapaus ja näin,mut muuten paikka vaikutti kivalta,tosin kymmenen kertaa pienemmät ku Tipala.Sit lopulta monien itkuraivohuutouhmaikä kohtausten jälkeen suostuin koulunvaihtoon ja voin sanoo et hetkeekään en oo katunu,siis aivan IHANIA ihmisiä,siis semmosta meininkiä mikä ei ikinä olis Tipalas tullu kuulonkaan....kaikki vieraatkin tuli juttelee ja näin,ja mulle se oli tosi kiva kun tykkään tommosest,et tutustutaan toisiin ihmisiin....Siispä näihin viisaisiin(:D) sanoihini lopettaen,TUTUSTUKAA UUSIIN IHMISIIN JA OLKAA KAIKILLE YSTÄVÄLLISIÄ,KYL TEITKI RAKASTETAAN!!!<33

Halauksin N:nne<3