Vähän oon nyt ylpee itestäni,kello on 9.46 ja mä oon ollu jo ainaki puol tuntii hereil ja keittänyt jo kahvitki.Eilen valvoin johki kahteen ku katoin sen Anne Frank dokumentin ja sit Vuosi Nuoruudestani,sitä en tosin ihan loppuun saakka.Eilen tein mun garderobin jo melkein valmiiks,sit hei imuroin mutsin kaa ja olin muutenki kiltti,ja oon ollu koko vkl;n himas,vaik mun piti mennä taas heiluu tonne...tonnenoin.:P
Tänää pitäs tehä se garderobi loppuu,siivoo huone,tehä KOULUUN KOTITEHTÄVÄT,pestä pykkii ja semmosta..:P Mä oon aatellu et jos värjäisin mun hiukset takas semmosiks punaruskeiks,ne oli ihanat! Mä rakastin niitä yli kaiken,mut kyllästyin ja värjäsin,ehkä joulun jälkee värjään sit semmosiks taas.Emmätiiä..mut hei,nyt lähen kahville!=)<3
Halauksin N:nne<3
Kommentit