Viimeaikoina oon alkanu huomaa asioita,kaikkia juttuja mitä mulle on tapahtunu.Sitä mikä mä oon,miks ihmiset on semmossia ku ne on,miks jotkut tekee toisille ihmisille pahaa.Mul on aina ollut hirveesti ystäviä,ehkä siks ku oon niin sosiaalinen.Aina myös niitte ystävien kaa on tullu riitaa,riidat on sovittu ja jatkettu elämää.Mä olen henkilökohtaisesti aika katkera ihminen,annan kyl anteeks mut muistan aina kaiken ja sit riitatilantees otan asian esille ja pahotan toisen mielen.Oon myös aina ollu kamalan huono pyytää anteeks,nyt taito on tosin parantunut.Nyt,tänään oon taas siin samas pistees mis mä oon ollu koko sen ajan ku oon mistää mitää tajunnu.Must tuntuu taas silt et kaikki on päin persettä,muitten suurien ongelmien keskel ei sais valittaa,mut se et must tuntuu pahalle on semmoi juttu mille mä en  mitään voi.Täällä uudessa koulussa olen havainnut semmoisen ongelman että kenellekkään ei voi puhunua mitää,jossei halua että seuraavaksi siitä tietää kaikki.Tuol on niin pienet piirit et kaikki turhimmatki jutut nostetaan esille,paljon olen kuullu itsestänikin juttuja,ihan ihmeellisiä,asioita joita en ole aikasemmi edes ajatellu. Mut ihan oikeesti,ketä mun asiat kiinnostaa,muo ei ainakaa kiinnosta toisten asiat noin paljoo et pitäs valehtelee ruveta.Tää on varmaa ainut asia mistä mä en täällä tykkää,kaikki levii,mikää ei sit loppujenlopuks kummiskaa selvii ja sit porukka alkaa aattelee kaikkee paskaa.Täl hetkel tuntuu vaan et vitut,puhukoot mitä ikinä haluu,mut sillon kun sä tajuut et se jutun levittäjä onkin sun ystäväs nii alkaa itkettää.Joku jonka luulet välittävän tekeeki sulle noin.Emmätiiä,ehkä pitäis olla vaa ihan kaikest hiljaa,säästää ne huolet siks ajaks et pääsee Lahtee.

 

N:nne<3